КАЛЕНСЬКА
НАДІЯ ІВАНІВНА
має 12 кваліфікаційний розряд, середньо – технічну освіту, педагогічний
стаж 55 років,
Гурток ПТМ працює по
навчальній прогмамі рекомендованій Міністерством освіти та науки
України.
Метою
навчальної програми є формування компетентностей особистості засобами
початкового технічного моделювання.
Навчальна
програма реалізується у гуртку науково-технічного напряму початково-технічного
профілю позашкільної освіти та спрямована на вихованців молодшого шкільного
віку (6-10 років).
Актуальність навчальної програми з початкового технічного моделювання
пов’язана з необхідністю залучення дітей до пізнання і розуміння світу техніки,
спроби її власної творчої діяльності, процесом опанування певної системи
початкових технічних та технологічних знань, вмінь і навичок
Програма орієнтована на формування та розвиток
у вихованців системного мислення, вміння бачити зв’язок технічної творчості з
предметами шкільного курсу; включає елементарні відомості з математики,
природознавства, фізики; розкриває питання історії, мистецтва та
суспільствознавства.
Важлива роль надається графічній підготовці,
вихованню мовної культури учнів, засвоєнню технічної термінології, проведенню
дослідів і вирішенню творчих завдань.
На кожному занятті поєднується теоретичний матеріал
і практична робота. Програма передбачає варіативність технологій, методів, форм
навчання.
На заняттях гуртка використовуються такі
методи навчання, як навчально-пізнавальні (розповідь, пояснення, бесіда,
демонстрація, досліди та ін.), репродуктивні (відтворювальні), творчі та
проблемно-пошукові (проблемне викладання матеріалу, дослідницькі,
частково-пошукові) тощо. Перевага надається інтерактивним та ігровим методам.
Під час заняття використовуються дидактичні ігри: настільно-друковані, словесні,
ігри-подорожі, сюжетно-рольові, ігри-змагання та інші.
Застосовуються різноманітні засоби навчання:
наочні посібники, роздатковий матеріал, технологічні картки, технічні засоби
навчання.
Поряд із груповими, колективними формами
роботи проводиться індивідуальна робота з учнями, а саме: при підготовці до
змагань, виставок та інших масових заходів. Створюються умови для диференціації
та індивідуалізації навчання відповідно до творчих здібностей, обдарованості,
віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я вихованців.
Перевірка й
оцінювання знань та умінь вихованців здійснюється під час виконання ними
практичних робіт, участі в вікторинах, змаганнях і підсумкових виставках.
Міжгурткові змагання з ракетомодельного спорту.
Підготовка до обласніх змагань
Немає коментарів:
Дописати коментар